Handmade & Gorgeous

A hét méltó lezárása…

2016. október 09. - Handmade and Gorgeous

Ahogy ígértem nektek a korábbiakban, meglátogatok párat Budapest legjobb ’csokoládézói’ közül. Elsőként a Szamosra esett a választásom! Hogy miért? Hát lássuk csak…

Szamos Mszamos_bejarat.jpgátyás egy szegény szerb fiúcska volt, aki cukrásztanuló éveiben sok helyen gyakornokoskodott, többek között Auguszt E.József Krisztina körúti üzletében. Itt készítette el először a híres marcipánrózsát, ami a védjegyévé vált. A család gyarapodott és családi vállalkozásként megszületett a Szamos, amely 1987-ben nyitotta meg első üzletét a belvárosban.

Szerintem túlzás nélkül állíthatjuk, hogy a nagy múlttal és tradíciókkal rendelkező Szamost minden magyar ember ismeri. A tegnapi napon tett látogatásom után teljes bizonyossággal állíthatom, hogy a szamos süteményeknek, fagylaltoknak és csokoládéknak mindannyiunk életének ’édes’ részévé kell válnia!

csokik_szamos.jpg

A Szamos Vörösmarty téren található üzletét kerestem fel, a Szamos Gourmet házat.
Már a bejárathoz érve áthatott az érzés, hogy most bizony felejthetetlen élményben lesz részem. A monumentális terek, a márvány padlózat és a bútorzat mind a tradíció és az elegancia egyvelegét alkotják. A helyszín varázsa után lenyűgözött a széles választék és a desszertek kifogástalan külleme. A tökéletességre törekvés, azt hiszem, a dolgozók egyik legmeghatározóbb elve. 
Többféle csokoládét megkóstoltam, próbáltam minél szélesebb ízlésvilágot lefedni. Kóstoltam tiramisukrémmel töltött csokoládészivet, narancs ízesítésű csokoládét, kávékrémmel töltött trüffelgolyót, mogyorókrémmel töltött desszertet illetve alma ízű masszával töltött csokoládét is. Kerestem valami kifogásolnivalót, de azt kell mondanom, hogy nem találtam. Mind egytől-egyig mennyei volt!

szamos_csokik.jpg

Csak ajánlani tudom nektek a Szamos Gourmet Házat!

Kövessetek minket továbbra is, és még többet megtudhattok a kézműves ’csodák’ világáról!

’Édes’ estét kívánok mindenkinek :)

A bejegyzés trackback címe:

https://handmadeandgorgeous.blog.hu/api/trackback/id/tr911784357

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása