Handmade & Gorgeous

A hamburgerek mögött... :)

2016. szeptember 23. - Handmade and Gorgeous

posthoz.jpgSziasztok, Timi vagyok, én leszek a felelős a hamburger kategóriáért. Remélem, finom élményekben lesz részünk együtt a következő hónapok során �


Marketing mesterszakos hallgató vagyok a BCE-n, mellette pedig dolgozom, így nem sok szabadidőm marad. Ennek ellenére a barátokra és a sportolásra mindig sikerül időt szakítanom � A pilates mellett az aqua fitness az új kedvencem, és persze ehhez szükség van az energiára is (még szerencse, hogy imádok enni!) �


Pár évvel ezelőtt, amikor először hallottam a kézműves hamburgerről, meg úgy általában a kézműves termékekről, azt hittem, hogy ez csak egy újabb reklámfogás, csupán egy jól hangzó elnevezés, semmi több. De amikor megkóstoltam, rájöttem, hogy ég és föld a kettő között a különbség, hihetetlenül finom, ha a megfelelő alapanyagokból és nem mellesleg odafigyeléssel készítik. Azóta egyre több kézműves ételt próbáltam ki, elsősorban a hamburgerekért vagyok oda, így ezeket fogom nektek bemutatni. Alig várom! 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://handmadeandgorgeous.blog.hu/api/trackback/id/tr511738519

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása